środa, 11 kwietnia 2012

Laura - Lo

Witam wszystkich! ;D
   Nareszcie mój pierwszy post. Nie wiem czy Wasz upragniony, ale będzie ;p A więc tak nazywam się Laura, lecz mówią na mnie Lo. Nie wiem skąd ta ksywka się wzięła, ale jest ^^. Ja może trochę napiszę o sobie w przeciwieństwie do Magdy. Mam 17 lat. Chodzę do liceum. Jestem brunetką o nieokreślonych oczach ;d Jestem szczupła, lecz nie zbyt wysoka. Mojego charakteru nie da się opisać ^^. Jestem oryginalna i niepowtarzalna. Jestem w stylu sportsman'ki. Jednakże umiem dostosować się odpowiednio do sytuacji. Moje zainteresowania to sport, muzyka i fotografia. Może o mnie już wystarczy. Dowiecie się jeszcze jaka jestem czytając moje wpisy. :P
   Dziś jest lajtowo ;d W sql na luzie. Zaczęłam nagrywać filmiki w sql. Niektóre są całkiem niezłe i śmieszne, a niektóre do dupy xD. Zawitałam dziś do koleżanki, u której jest Francuz. Jest tylko na jeden dzień. Trochę z nim po angielsku pogadałam. Magdy w sql nie było, ale już nie długo powinna wrócić. Jutro do niej wpadnę i lekcje dam. Jutro poprawa z matmy ;/ Z ostatniego sprawdzianu nie dostałam zbyt zadawalającą mnie ocenie, więc muszę poprawić. Teraz gadam sobie na skajpaju z Kamilą. Często z nią gadam ;d To na razie kończę.
   Żegnam, pa ;)

Brak komentarzy: