piątek, 20 kwietnia 2012

Lo - nuda

Witam Witam 
   Ostatnio trochę nie pisałam. Wczoraj miałam napisać ale zaczęłam gać w Fife12 i mi się nie chciało. ;p
Widzę, że wczoraj Madzik już napisała, 'o buszmen idzie' i jak spadła z huśtawki. Rozjebały mnie te dwie rzeczy. ;D Wczoraj musiałam się uczyć na historię. Uczyłam się trochę i potem mnie gardło bolało. Ale efekty są dobre. Dostałam piąteczkę. ;] Cieszę się z tej oceny. Dostałam dziś też piąteczkę z angielskiego. Kiedy wróciłam ze szkoły do domu, włączyłam kompa, sprawdziłam portale i włączyłam sobie Fife. Dzisiaj coś mi nie szło. Potem koleżanka weszła na skype to zaczęłyśmy gadać, a ja jeszcze zaczęłam grać w Simsy z nudów. Teraz właśnie nudzę się w chuj. -,- Nie ma co robić, nie ma z kim gadać. Na chacie jestem sama, ale nikogo nie chce mi się zapraszać. Pograłabym sobie w kosza czy nogę, ale nie mogę, bo sobie we wtorek naciągnęłam mięsień (takie przypuszczenia, bo coś mi się w niego stało). Pewnie ktoś jest na dworze, ale nie wiem kto ;/. Po prostu siedzę i się nudzę.... Właśnie przed chwilą napisałam do Magdy, jak na razie mi nie odpisuje... Nudy w chuj. -.- Nie wiem nawet już co pisać, jakieś głupoty pewnie już piszę z tych nudów. O SMS! Od Magdy ;P Magda też się nudzi. Kurva, wyszłabym z nią, ale kawałek ode mnie mieszka i nie wiem czy będzie jej się chciało tyle iść. Ale zapytam ;D Jutro jadę do babci to też nudy w chuj będą. -.- 
   To na dziś chyba kończę. Nq ;*

Brak komentarzy: