czwartek, 12 kwietnia 2012

Oż ty! / o Madzi :D

     Laura, pipoo! Że ja niby nic nie napisałam o sobie?! Oż ty! Jak możesz tam w ogóle myśleć?! Napisałam, że mam na imię Magda, nie? :D No to co się czepiasz? ;p Ale no dobra, chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć? To proszę bardzo...
     Tam mam na imię Magda, żyje już 17 lat i mieszkam w Ostrowcu. Jestem trochę wyższą dziewczyną, nie za chuda i nie za grubą, hehe :D Mam zielone oczka, duże cycki, haha :D  Włosy krótkie, ścięte na boba. Oczywiście je prostuje bo mi się beznadziejnie podkręcają ;/ Lubie najbardziej kolor czarny, szary i czerwony, ale to chyba widać, nie? ;D Słucham rapu, czasem też rocka, ale zależy jaki kawałek. Charakter mam zjebany w chuj, niestety. ;/ No, ale da się żyć. I tak każdy teraz na tym świecie pojebany chodzi, więc pasuje do człowieczeństwa, haha :D Chłopaka nie mam i nie chcę go mieć na razie. Mam zajebistego przyjaciela i mi to wystarcza. Pisze teksty, jestem uzależniona od bitów, rapu, całowania, spania i od mojego przyjaciela, haha :D Chodzę w dresach albo rurkach. Nie lubie spódniczek! ;/ Z bluzek to bokserki albo takie luźne :) Adidaski oczywiście, chociaż zdarza mi się też nałożyć inne, np. trampki, baleriny albo takie buty na koturnie. :) 
     No i co? Starczy Wam teraz? I nie mów już Laura, że nic o sobie nie napisałam, okej? Bo napisłam w chuuuj dużo. Nie marudzić proszę! :D Jak coś jeszcze chcecie wiedzieć to piszcie w komentarzach ;*
3majcie się, elo! :D

Brak komentarzy: