środa, 4 kwietnia 2012

...Traczu?

Witam dziś znowu :) Laura jeszcze nic nie dodała, ale to dlatego, że niestety nie może. Wczoraj cały dzień siedziałam w domu. Ostatni dzień w szkole byłam w środę i idę dopiero w środę po świętach na jeden dzień bo w czwartek idę do lekarza no i w piątek chyba też już do szkoły pójdę. Nie chce mi się...;/ Wybijam chyba dzisiaj do kumpla ajajajajajaj w końcu ;D A tak po za tym to nudno w domu. Leże, siedzę przed kompem, jem, pisze teksty i śpię, hehe ;D Cały czas katuję nową płytę WSRH - Szkoła Wyrzutków i dzisiaj tez trochę nowa płytkę takiego typka od nas z miasta :D Bo tak w ogóle to ja jestem z Ostrowca, nie wspomniałam o tym wcześniej ;p Chcecie jego kawałek? Myślę, że mogę go tu wstawić :) http://www.youtube.com/watch?v=N8e0Y6a0NBo Mnie się podoba w chu#. Traczu trzyma poziom, jest dobrze, oby tak dalej. Propsy! Elo! :D

Brak komentarzy: