czwartek, 12 kwietnia 2012

Uhuhuhu/Lo

Emq, tu Lo! ;]
   Teraz to Magda napisała więcej niż ja. xD Ale co tam. Jeszcze zobaczycie jakie jesteśmy zwariowane i głupie (tylko w pozytywnym senie) ;p Mamy też wiele pomysłów. ;d
   A więc tak, właśnie wróciłam od Magdy. Miała przepisywać lekcje, ale wyszło na to, że się, wydurniałyśmy, ale to taki szczegół. ^^ Robiłyśmy sobie nawet głupie foty. Może kiedyś jakieś dodamy, to zobaczycie jak wyglądamy. Potem zaczęłyśmy oglądać nasze filmiki z dzieciństwa. O masakra xD. Tak nam szybko czas minął. Musiałam wracać do domu, a kawałek mam od Magdy. W sql pisałam poprawę z matmy. Sądzę, że poszła mi całkiem nieźle. Nawet z koleżanką się kartkami zamieniłam i jej parę zadań zrobiłam. ;D Teraz właśnie piszę tego posta, gadam na skajpaju i szukam sobie ładnych ubrań w sklepach internetowych. Nie wiem co tu by jeszcze napisać. Jutro piszę sprawdzian z historii, a kompletnie nic nie umiem. Trzeba coś tam powtórzyć. ^^
   A i jeszcze wpadłam na pomysł. A mianowicie o nazwie ‘Loteria’. Może jak na razie to nie oryginalna nazwa, ale potem z Magdą lepszą się wymyśli. Tylko jest taki mały warunek.  Musi być przynajmniej 15-30 obserwatorów. ;p
   To już kończę. Nq ^^


Brak komentarzy: