czwartek, 24 maja 2012

Lo - ...

   Witam Czytelników! ;d
   Lo musi się poprawić, bo nawet Madzik się na mnie już złości.. ;/ xD. Przepraszam Madzik, przepraszam. Nie krzykaj. ;p
   U mnie, oj co u mnie. Trochę się pozmieniało. Trochę więcej niż trochę. Ostatnimi czasy wydaje mi się, że się zmieniłam... Ale nie mogę jednoznacznie stwierdzić, czy na lepsze, czy na gorsze. Po prostu jestem inna, sama to widzę. I wkurwiają mnie humorki i rady mojej innej przyjaciółki -.- Sama powinna zacząć dawać sobie rady, a nie mi. Jest zbyt pewna siebie. Ale może nie będę już pisać o mojej przyjaciółce. Z Madzik wiemy jaka ona jest. A więc tak... Ostatnio często i długo wychodzę ze znajomymi przez co mniej na kompa włażę, ale w sumie mi to nie przeszkadza, choć mniej postów wtedy dodaje ;/. I Madzik na mnie krzyka ;d Pewien koleś mnie podrywa... Starszy ode mnie o 2 lata. Moja ta druga przyjaciółka (Angela, bo tak ma na imię) daj mi znów jakieś rady, potem zmienia zdanie. I ja się wtedy gubię. Nie wiem po co mi jej rady. Według mnie są zbędne, bo jeśli mnie poucza jeszcze gorzej na tym wychodzę. Przecież mam swoje zdanie i swoje przemyślenia. Nie potrzebuję, aby ktoś za mnie coś robił czy mówił. Oj, widzę, że się z tym zapędziłam ;d Ale tylko mówię to, co myślę.Dziś, dziś dostałam 5- z wypracowania z polaka ;D jestem  z siebie dumna xD A tak, to nic nowego. Szukam jakiegoś zespołu rock'owego. ;D Może ktoś zna i poda...? To na dziś kończę, bo idę w kosza pograć pożyczoną piłką ;D
   Bajjj <3

Brak komentarzy: