poniedziałek, 11 czerwca 2012

Lo - Przepraszam...

    Na wstępie chciałam przeprosić wszystkich, i Czytelników, i Moją Kochaną Magdę. ; * ;/ Musiałam wyjechać na parę tygodni. Lecz nie będę się tłumaczyć, gdyż to rodzinne sprawy...
    Wszystko się trochę skomplikowało. Lecz są też pozytywne rzeczy, z których się bardzo cieszę... Te negatywy to może jednak pozostawię dla siebie. A pozytywne to m.in.:
- całkiem dobrą średnią będę miała w sql, spodziewałam się trochę gorszej, ale jest gut ; )
- ostatnio dość często wychodzę na kosza, spoko kumple i wgl, też jest gut ;D
- ostatnie wyjście z Magdą pozwoliło mi zapomnieć o problemach, za co jej serdecznie dziękuję <33 ; **
- Rafałek, Madzia i jeszcze parę osób wspiera mnie na duchu, za co też im dziękuję ; *
- moje wspólne oglądanie meczy z Rafałem ;D ahahahah xD 
  Gol dla Włochów: - Rafał: 'No i co kurwa?' xdd To było biste ;D On był oczywiście za Włochami, ja za Hiszpanią. Nie zadowala mnie fakt, iż był remis. Mam nadzieję, że Hiszpania wyjdzie z grupy ;]
A poza tymi dobrymi rzeczami, złe mnie trzymają. Smutek mnie ogarnia w samotności... Ale cóż, trzeba się pogodzić z losem i rzeczami, które nas spotykają... Nie jesteśmy w stanie wszystkich przewidzieć i od razu starać się, aby było dobrze.. Nie da rady... ;/

Brak komentarzy: